VELKOMMEN / Kundeinfo
FRAGT
FAQ
RETURVARER

Kundeinfo

 
 
 
 
FRAGT:
 
DANMARK

DKK 29,-

- FRI FRAGT PÅ ALLE ORDRER OVER 800,- kr.

ALLE ORDRER BLIVER SENDT FRA DANMARK INDENFOR 1-3 HVERDAGE
 

EU*

€ 15

LEVERING 2-6 HVERDAGE

- FRI FRAGT PÅ ALLE EU ORDRE OVER € 200,-

*Et ekstra gebyr for fragt kan forekomme for øer ikke tilknyttet fastland med broer el. lign.

RESTEN AF EUROPA*

€ 29

LEVERING 2-6 HVERDAGE

* Norge, Schweiz, Lichtenstein, Monaco, Island, Montenegro, Færøerne, Jersey, Nord Irland, Andorra, Malta, Makedonien, San Marino, Tyrkiet ...

*Et ekstra gebyr for fragt kan forekomme for øer ikke tilknyttet fastland med broer el. lign.

USA + CANADA

€ 39

LEVERING 4-7 HVERDAGE

ASIA + AUSTRALIA + NEW ZEALAND + ABU DHABI + DUBAI + KUWAIT

€ 69

LEVERING 5-9 HVERDAGE

RESTEN AF VERDEN*

€ 79

LEVERING 5-9 HVERDAGE

*Et ekstra gebyr for fragt kan forekomme for øer ikke tilknyttet fastland med broer el. lign.

BEMÆRK: Nogle produkter vil udløse et bulky-fragt gebyr ved forsendelse udenfor Danmark.  
 
________________________________________________________

HANDELSBETINGELSER:

1. FIRMAOPLYSNINGER

I Halehoi's webshop handler du med:
Mette Holmberg
CVR-nummer: 26369401
E-mail-adresse: Info@halehoi.dk
Web-adresse: www.Halehoi.dk



2. KUNDEINFORMATION

Personlige oplysninger: Alle informationer der afgives på vores butik bliver på INTET tidspunkt overdraget, solgt eller på anden måde gjort tilgængelig for andre. Alle informationer er kun tilgængelig for Halehoi.

Der lagres ingen kreditkort oplysninger af nogen art. Halehoi kan på intet tidspunkt hæve mere end det beløb, du har accepteret i indkøbskurven.



3. BESTILLING

Den bestilte vare leveres inden 10 dage fra bestilling. (medmindre det er aftalt, at du selv henter).

Der er 14 dages fortrydelsesret.



4. BEKRÆFTIGELSE

Du anbefales at gemme ordrebekræftelsen og fakturaen, så du kan have den ved hånden ved eventuelle henvendelser til Halehoi.



5. LEVERINGSTID

Varen bliver afsendt, så snart din betaling er synlig på vores konto (Du er velkommen til at komme og hente, efter forudgående aftale).



6. BETALING

På Halehois webshop kan der betales med de af PAYPAL godkendte kreditkort.

Vi kan aldrig trække et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Der kan betales ved bankoverførsel og via mobilepay til tlf.nr. 51787107.



7. SIKKERHED PÅ www.Halehoi.dk

Betales der med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Vores internetbutik fungerer i samarbejde med PAYPAL, som har sikret de følsomme data, der transporteres via nettet i forbindelse med køb, ved hjælp af kryptering.



8. FORBEHOLD FOR PRISFEJL, UDSOLGTE VARER MV.

Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.



9. VALG AF LOVSÆT

Tvister i overensstemmelse med disse vilkår skal afgøres i henhold til dansk lovgivning.



Har du spørgsmål til vores handelsbetingelser for shoppen er du meget velkommen til at sende en email til flg. adresse: Info@halehoi.dk
 
___________________________________________________________
 
RETURVARER:
 
 30 dages fortrydelsesret

Når du handler på nettet og hos www.halehoi.dk har du normalt 30 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.
Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen til info@halehoi.dk.


1. Gør os venligst opmærksom via e-mail info@halehoi.dk inden 14 dage efter modtagelse af din ordre, hvis du ønsker at returnere den.
2. Send dine varer i den originale indpakning højst 14 dage efter du har gjort os opmærksom på at du ønsker at returnere dine varer.
3. Udfyld retur formularen og send den sammen med de varer du ønsker at returnere.
4. Retur omkostningerne betales af egen regning og dækkes ikke af Halehoi.
5. Vi vil refundere beløbet inden 14 dage efter vi har modtaget besked om returneringen. Vi udbetaler dog ikke beløbet før vi har modtaget varerne.
6. Hvis varerne ikke modtages i original indpakning eller samme tilstand, som du modtog dem kan en nedskrivning af beløbet blive nødvendig.

Vores returadresse:

Halehoi
Seks-Ager 1
DK-3250 Gilleleje
Denmark


Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og vi igangsætter tilbagebetalingen af det beløb, du har indbetalt hos os ved købet.
Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi
- du reelt har taget varen i brug
- den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
- du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen
Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor "rimelig tid"
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@halehoi.dk
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkosninger samt evt. track and trace nummer.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.


RETUR / FRAGT PRISER:

Retur fragt prisen dækkes ikke af Halehoi. Her er estimater for fragtpriser:


DANMARK:
100-150 DKK

EUROPA (EU):
25-100 EUR

EUROPA (NON-EU):
80-150 EUR

RESTEN AF VERDEN:
100-150 USD


'Baseret på små pakker på max 1 kg. se evt mere direkte hos Postdanmark.

 

DOWNLOAD RETUR FORMULAR HER 
  
 
______________________________________________________
 
FAQ:

Nedenfor finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, der kan opstå i forbindelse med et køb i vores webshop. Hvis du ikke finder svaret her, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@halehoi.dk som vil behandle din henvendelse hurtigst muligt.

Hvordan kan man se om en vare er udsolgt?
Det vil fremgå af produktbilledet at en vare er udsolgt, og det vil ikke være muligt at lægge den pågældende vare i kurven.

Kan jeg reservere et produkt, hvis det er udsolgt?
Du er velkommen til at kontakte kundeservice på info@halehoi.dk

Hvornår modtager jeg min ordrebekræftelse?
Når du har afgivet en ordre i webshoppen modtager du en autogeneret kvittering der bekræfter, at vi har modtaget din ordre. Dette er dog ikke altid ensbetydende med, at vi kan levere bestillingen til dig. Det er først når du modtager ordrebekræftelsen, at vi har accepteret din bestilling og dermed sat leveringsprocessen i gang. Hvis vi af den ene eller anden årsag ikke kan levere til dig vil du få en mail, der beskriver årsagen til dette.

Hvorfor har jeg ikke modtaget min ordre/forsendelses bekræftelse?
Hvis ikke du har modtaget din forsendelsesbekræftelse, er det sandsynligvis fordi ordren endnu ikke er pakket og sendt. Normalt vil en ordre blive pakket og sendt inden for 1-2 arbejdsdage efter modtagelse af din ordre. Det kan også forekomme at du pga. tekniske årsager ikke modtager mailen. Vi opfordre også til at tjekke dit SPAM filter. Hvis du er i tvivl om årsagen til, at du ikke har modtaget ordre eller forsendelsesbekræftelse, kontakter du bare vores kundeservice på info@halehoi.dk.

Er det muligt at fortryde et køb?
Ja, det er muligt at fortryde et køb, hvis ikke vi har afsendt ordren. Har vi sendt ordren er det ikke muligt at trække den tilbage. Du har naturligvis din almindelige fortrydelsesret, hvor du altid kan fortryde og sende varen retur. Se mere herom i vores handelsbetingelser.

Er det muligt at rette eller ændre min ordre?
Hvis ordren endnu ikke er afsendt, kan vi sagtens nå at rette din ordre. Dog kan vi ikke tilføje flere eller dyrere varer på ordren, da vi ikke kan trække et højere beløb på dit betalingskort end da du foretog købet. I så fald må du lægge en ny ordre. Du skal henvende dig til vores kundeservice på info@halehoi.dk, hvis du ønsker at fortage ændringer i din afgivne ordre.